wtorek, 10 lipca 2012

time to say goodbye, czyli wyjazdowe denko

  Na wyjazd spakowałam tylko niezbędną ilość kosmetyków. Część z nich była na wykończeniu i miałam nadzieję, że posłużą mi do końca wyjazdu. Tak się jednak nie stało, przez co zmuszona byłam do kupienia czegoś zastępczego, jak się później okazało niekoniecznie dobrego ;) Ale wracając do tematu denka. Wykończyłam taki oto zbiór:



Żel pod prysznic+szampon Hello Kitty FUNNY GIRLS


Śliczne opakowanie, niezła wydajność, dobrze myje, nie wysusza. Dla mnie zapach ciut za słodki (wata cukrowa). Recenzja TU


Żel+peeling do codziennego mycia twarzy NIVEA VISAGE pure effect Clean Deeper


Świetny kosmetyk za niewielką cenę. Recenzja wkrótce


Pianka do golenia ISANA Rasier Schaum Sensitive



 Ładny zapach, bardzo wydajny jak na taką małą pojemność. Dobry produkt za niską cenę.


Pasta do zębów CREST 3D WHITE Vivid



po prostu pasta do zębów, która przyjemnie odświeża i dobrze oczyszcza zęby ;). Jeśli będzie dostępna stacjonarnie w Polsce to chętnie do niej wrócę, ale nie widzę sensu kupowania jej zza wielkiej wody


Odżywka do włosów Silk Scarf ETUDE HOUSE



Śliczne opakowanie, cudny zapach, świetny rezultat. Obawiam się, że to nie będzie koniec moich zakupów z tej serii ;)


Preparat do usuwania skórek EVELINE COSMETICS Nail Therapy Professional
Miękkie i Zadbane Skórki


Moje kolejne opakowanie. Recenzja wkrótce! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }