sobota, 21 lipca 2012

problem z danymi :(

Nie wiem jak to się stało, ale nie mój dysk zewnętrzny, na którym miałam przygotowane posty przestał działać! Nie rozumiem jak to się mogło stać i nie bardzo wiem co teraz zrobić... Mam na nim setki zdjęć do postów, które są w przygotowaniu. Jedyna komenda jaką wyświetla dysk to "przed użyciem dysku znajdującego się w stacji dysków G musisz go sformatować". Oczywiście nie zrobiłam tego, ale i tak jestem w kropce i nie wiem co powinnam zrobić? :(
Jeśli ktoś z Was mógłby mi pomóc, to bardzo proszę...

4 komentarze:

  1. Wielkim specem nie jestem,ale jeśli pokazuje Ci taką informację to jest parę możliwości
    -nie rozpoznaję formatu plików jakie są na nim zapisane, aczkolwiek mówisz że są tam zdjęcia więc wydaje mi się że to nie jest przyczyna
    -może to być wina systemu, więc jeśli masz zainstalowanego Windowsa to spróbowałabym wgrać Linuxa i zobaczyć czy to pomoże
    -i najgorszy wariant to dysk może być uszkodzony, jeśli tak to może być problem żeby odzyskać dane.
    Tak czy inaczej najlepiej poprosić o pomoc jakiegoś zaprzyjaźnionego informatyka, bo niestety na odległość nie jestem wstanie bardziej pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za podpowiedzi :*
      Idę dziś do sklepu, w którym dysk był kupiony i po cichu liczę, że to problem z kabelkiem.. Jeśli jednak nie, to poszukam informatyka i może uda się odzyskać dane.

      Usuń
    2. W takim razie trzymam kciuki żeby udało się odzyskać dysk i dane, jak sprawa się wyjaśni to daj znać :)

      Usuń
    3. oczywiście, dam znać :) póki co serwis zajął się sprawą i czekam na telefon...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }