czwartek, 7 czerwca 2012

NUXE Huile Prodigieuse® OR plus gratisy w zestawie oraz inne olejki z drobinkami

Nie będę się rozpisywać na temat samym olejku, bo nie mam doświadczenia w używaniu i przyjdzie jeszcze na to czas. Dziś napiszę o tym jak wielkie zrobił na mnie wrażenie
Niedawno pierwszy raz zobaczyłam jak wygląda na skórze, jak pachnie i poczułam nieodpartą chęć zakupu. Tak się złożyło, że akurat ukazał się w zestawie z okazji 20 lecia istnienia na rynku (o czym można przeczytać sobie np. TU).


Ja swój zestaw kupiłam w pobliskiej aptece za ok70zł. Cena moim zdaniem bardzo wysoka. W aptekach internetowych zestawy są o kilka złotych tańsze (łącznie z wysyłką) np. TU
Myślę, że więcej osób by go kupiło, jakby z okazji rocznicy obniżyli jego cenę o 20zł :)
Niestety "chęć posiadania" była silniejsza niz zdrowy rozsądek :)


I co takiego mamy w zestawie?
1.suchy olejek NUXE Huile Prodigieuse® ze złotymi drobinkami 50ml
2.suchy olejek Huile Prodigieuse® bez drobinek 10ml
3.krem Prodigieuse® nawilżający na dzień do skóry normalnej 15ml


Miliony złotych drobinek

Mały bez drobinek, idealny na wakacyjny weekendowy wyjazd

próbka kremu


Kupiłam olejek Nuxe, a dopiero później przypomniało mi się, że jeszcze Sephora ma w swojej ofercie olejki z drobinkami.
 1.SEPHORA Huile divine 39zł/125ml

2.SEPHORA Huile Pailletee Corps Monoi Tiare 39zł/150ml


3.SEPHORA Huile Pailletee Corps Chocolat Praline 39zł/150ml


Cena zdecydowanie lepsza. Ciekawa jestem czy "kultowy" olejek jest faktycznie taki wyjątkowy i niepowtarzalny. Pożyjemy, zobaczymy ;)



6 komentarzy:

  1. Oj, zazdroszczę tych olejków, nie dosyć że pięknie pachną to same w sobie są cudowne :)

    Co do pytania o matowy lakier, myślę iż w H&M może jeszcze być, a jeśli ni poszukaj w sklepach natura, na regale Essence ostatnio widziałam mat i w Catrice bodajże...

    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informacje, udało mi się kupić w H&M :)

      Usuń
  2. Strasznie mi się ten urodzinowy zestaw marzy, właściwie nie wiem dlaczego, ale tak po prostu go chcę mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też mnie to dopadło. Efekty w poście powyżej ;)

      Usuń
  3. te olejki z drobinkami z sephory to porażka... na początku mi się podobały, jednak bardzo szybko mi przeszło.. a olejki nuxe uwielbiam, po prostu kocham! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }