niedziela, 13 maja 2012

VIPERA Belcanto lakier w kolorze nieba

Nie jestem lakierową maniaczką. Pewnie bym była, gdybym po pierwsze dysponowała większą ilością wolnego czasu, a po drugie nie musiałabym wykonywać wszelakich prac domowych, zwłaszcza moczyć rąk w wodzie :) Mimo stosowania baz pod lakier jak i topów, lakiery wytrzymują na moich rękach max 2-3 dni. I z tego właśnie powodu, zwykle szkoda mi co drugiego wieczoru na malowanie paznokci. Mam jednak większe lub mniejsze "zrywy" kiedy jednak coś tam sobie pomaluję ;)

Jeśli już maluję paznokcie u rąk, to raczej wybieram klasyczne odcienie. Jednak ostatnie piękne dni nastroiły mnie na ten uroczy kolorek :)





obietnice producenta/moje spostrzeżenia
"Bezperłowe lakiery nasycone pogodną atmosferą"
Ładny kolor, bez drobinek.
"Precyzyjny pędzelek na długiej rączce pozwala na prawidłową aplikację bez smug i bez wysiłku"
Nie mam specjalnych zastrzeżeń do pędzelka, choć osobiście wolę krótsze rączki.
"Dobre do dzierżenia w dłoni opakowanie sprawdza się w czasie wykonywania tak manikiuru jak i pedikiuru"
Nie wiem, być może tak. Ja nie trzymam w dłoni lakieru podczas malowania paznokci.
"Dostatnio kryjący, jednolity kolor"
Pierwsza warstwa wyglądała nieciekawie. Jednak już przy drugiej uzyskałam pełne krycie.
"Przedłużona trwałość i blask"
Jeśli chodzi o trwałość, to tak jak już pisałam żaden lakier nie pozostaje na moich paznokciach długo (chyba, że lakier hybrydowy). Jednak jak na moje paznokcie, to nie było najgorzej. Coś tam odprysnęło po 2 dniach, po trzech coś tam znowu..
Nie wiem jak się zachowuje bez podkładu i top coatu.

Więcej na temat, można poczytać TU


opakowanie
Osobiście gustuję w bardziej klasycznej formie butelki. Liternictwo również nie w moim stylu. Jedna rzecz mnie zauroczyła (poza kolorem)- mały ptaszek

skład:
ButylAcetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, PhtalicAnhydride, Trimellitic Anhydride, Glycol Copolymer, Isopropyl Alcohol,Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid, Fumaric Acid, Phtalic Acid,Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid (may contain: Phosphoric Acid, n-Butyl Alcohol, Mica, alumina, Calcium Sodium Borosilicate, Calcium AluminiumBorosilicate, Silica, Tin Oxide, Ferric Ferrocyanide, Etylcellulose, Talc,Arcylates Copolymer, Polyethylene Terephthalate, Isobutyphenoxy Epoxy Resin, Aluminium, Epoxy Copolymer, Syntetic Fluorplogo Pite, CI 12085, CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 73360, CI 75470, CI 47005:1, CI 77000, CI 77007, CI 77163, CI 77266, CI 77288, CI 77491, CI 77499, CI 77510, CI 77742, CI 77861, CI 77891




dostępność/cena:
lokalne drogerie, cena ok 10 zł/11ml
viperasklep.pl* cena 15 zł/11ml
allegro.pl* od 15zł/11ml

ocena:♥ ♥ ♥ ♥ / ♥ ♥ ♥ ♥

Czy go kupię ponownie: chętnie zapoluję na inne kolory z serii.
*ceny podane łącznie z kosztami wysyłki


2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }