wtorek, 29 maja 2012

napad na słoik, czyli Nailed it! z MIYO

W mojej okolicy nie ma niestety porządnego sklepu kosmetycznego (nie licząc Rossmana)
Jest natomiast duży sklep, który delikatnie powiedziane, lata świetności ma już za sobą. I tam też właśnie czasem lubię zajrzeć na stoisko w którym znajduje się mydło i powidło, a ostatnio również i słoik z lakierami Miyo.
Sklep posiada kilka szaf z popularnymi markami, jednak nie one mnie interesują, a właśnie ten słoik z pięknymi kolorami! Pewnie już pisałam, że nie jestem "lakieromaniaczką", ale ostatnio chyba oranżada strzeliła mi do głowy i zrobiłam ogromne jak na mnie lakierowe zakupy! Proszę zobaczcie jak urocze mają kolory!






Cena poniżej 5zł za szt.

Jest tego duuuużo więcej! Oczywiście nie u mnie w domu, ale w ofercie :)

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }